Även det roliga har sitt slut!

De sista dagarna har sprungit förbi i en radkande fart och idag är det dags för hemfärd! Tre veckors semester i Californien har kommit till sitt slut, det är bitterljuvt! Jag har haft en fantastiskt rolig, händelserik och annorlunda semester, men nu längtar jag faktiskt hem lite... Till min säng och mina vänner och familj! Till Los Angeles kommer jag att åka igen och det känns därför helt okej att åka hem ändå; Because I will be back! Flyger hem idag och landar i Sverige kl 17.40 Svensk tid, då ska jag äta sushi och sova! På söndag ere fullt ös och på måndag börjar allvaret! Lovar att skriva om de sista dagarna här på söndag och lägga upp bilder, internet här pallar inte det! Kramis!


Kommentarer
Postat av: resume example

It's very interesting video. You should look it.

2012-01-18 @ 15:33:41
URL: http://classyresumes.com/template.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0