I'm moving to Laguna Beach California

Har hittat mitt paradig på jorden, jag vill flytta till Laguna Beach! Innan vi kom till den lilla staden som ligger cirka fem mil utanför Los Angeles så hade jag bara sett det på tv'n i serien med samma namn och tänkt att jag nog skulle gilla det och om jag gjorde. Laguna Beach är en liten stad som ligger mitt i soldränkta Orange County med 356 soldagar om året. Stadskärnan är byggd längs med den milslånga breda sandstranden, nästan på stranden faktiskt. I bergen bakom staden ligger husen utspridda med gemensam nämnare: en fantastisk utsikt! Människorna i Laguna var otroligt trevliga och gästvänliga och trots att det är början på januari var stranden fullproppad med människor som solade, badade, lekte med sina barn, njöt och promenerade. Jag älskade verkligen den lilla staden som i invånarantal är ungefär lika stor som Nynäshamn. Laguna har det perfekta läget, du har ALDRIG mer än fem minuter till stranden och ALDRIG mer än 1 timmes resväg till Los Angeles, dessutom har det fördelen att vara ögonbedövande vackert! Problemet är att husen i Laguna inte går av för hackor! Får fortsätta spara (resten av livet).
-----------------------------------------------------------------------
Innan vi rullade tillbaka till Los Angeles hann vi med en övernattning i Laguna och startade morgonen med Starbucks kaffe och promenad längs med strandbrynet i solskenet, fantastiskt! Vi hann också med besök på Newport Beach och Redondo Beach (där jag letade efter Seth & Summer utan framgång) innan vi igår kom tillbaka till Los Angeles. När vi kom fram och gjort oss färdiga var klockan mycket så vi åt middag i bilen samtidigt som vi åkte runt och tittade på de flådigaste, vräkigaste och största villorna i Beverly Hills med hjälp av vår "Stjärnkarta". Vi vart ute länge och tog därför sovmorgon imorse innan vi rullade mot Santa Monica där vi legat och solat och läst böcker hela dagen. Solen tar inte speciellt bra så förvänta er ingen färg nu bara! Nu är det dags för att bänka sig framför tv'n och titta på ett rykande färskt avsnitt av Pretty Little Liars och sen middag! Puss och kram! Internet är för långsamt för att kunna lägga upp bilder just nu, provar senare.

Kommentarer
Postat av: resume writers

You made a good choice. You will be happy there.

2012-01-18 @ 15:34:41
URL: http://accuroresumes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0