It's a new start

Det är dags att ta tag i livet igen, idag. Jag har lagt för mycket energi den senaste tiden på saker som jag inte borde bry mig om och människor som tar energi istället för att ge. Efter en lång pratstund med en klok vän igår bestämde jag mig för att det måste vara slut på allt sånt nu, nu är det all about me (och min andra hälft).
-----------------------------------------------------------
Vaknade imorse och mådde inte på topp, gick och drog benen efter mig hela dagen, började sortera bland saker och ting och såäven organisera... Det är lite så jag går tillväga när jag bestämmer mig för en "Nystart", då ska liksom allt börjas om. Nu pågår rensning och organisering i varje hörn men tusan vad bra det blir! Har dessutom skaffat mig en liten hörna bara för mig i lägenheten, då hemmet ofta=arbetsplatsen, kan det bli lite svårt att komma igång, därav denna lösning som jag tänkte visa imorgon! Nu ska jag skriva ihop min text om USA som jag tänkte publicera här, för att knyta ihop resan och så ska jag gå igenom alla bilder som jag äntligen lagt in på datorn. Hoppas på att kunna langa allt detta imorgon, det bara ska gå! Min dator har för övrigt börjat strejka, därav dålig uppdatering.. detta ungefär i samma utstreckning och på samma tidpunkt som bilen.. ingenting kommer någonsin ensamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0