Stressed out of my mind

Lovade mig själv och alla dom trogna stackare som klickar sig in här varje dag att jag skulle uppdatera er med de sista dagarna av resan, bilder och liksom "knyta ihop" mina tre veckor i Californien/Nevada. Något jag totalt misslyckats med, men mina ursäkter till detta är faktiskt bra
  • Jag har varit så jetlaggad att jag knappt vetat vad jag hetat ibland. Igår sov jag 16 timmar och nu ikväll var jag minst lika trött igen.. Min tidsuppfattning är i botten och jag känner mig allmänt hängig, jag tror bara det är jetlagget som spökar men det känns som det borde vara något annat också, kan man ens bli såhär jetlaggad?!
  • Jag har super mycket att göra i skolan! Missade två seminarier när jag var bortrest och måste därmed komplettera. Missa en uppgift som skulle in i måndags, som jag var tvungen att göra till imorgon.. Samtidigt som jag gjorde den nya uppgiften som även den ska in i morgon. Imorgon gör jag ytterligare två uppgifter, en som jag också hamnat efter med och en som ska in på torsdag... Sen har jag med största sannolikhet en liten hemtenta på det eftersom jag missa lite när jag var bortrest... men det var det faktiskt värt.. men ändå: SUCK!
  • Jag har över 1400 bilder på min dator från Californien och måste gå igenom dessa innan jag kan lägga upp bilder, vilket känns som ett smärre evighetsprojekt.
  • Tvättberget svämmar över och jag har knappt några kläder att ta på mig, vilket resulterat i att varje ledig minut gått åt till att sortera, tvätta, hänga och vika tvätt.. även detta ett evighetsprojekt!
På fredag är jag "ledig". Då ska jag varva plugg med att fixa klart allt som har med USA att göra samt städa hemma. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: online essay writers

It's very interesting to read such news. People can find something useful in them.

2012-01-18 @ 15:32:10
URL: http://customessays.ws/essay-writer.php
Postat av: Stina

Hjärtis! Längtar till den 11! Fettreducering är "fettsugning" med laser :) Saknar dig masssvis! <3

2012-01-20 @ 17:56:57
URL: http://slumpadetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0