Välkommen till familjen!

Börjar inse att den här bloggen inte uppdaterar sig själv.. Vill jag ha det gjort måste jag med andra ord göra det själv! Jag har dock en bortförklaring, en bra sådan; Min dator har bidragit till att jag känt mig fruktansvärt oinspirerad. Sedan vi hördes senaste har vi dock fått tillökning i familjen, den anlände i en glansig och fin dator i fredags, min nya MacBook Air, 11.6 tum. Anledningen till att jag valde den här datorn är för att den är så extremt smidig och väger absolut ingenting och som student så konkar man konstant datorn fram och tillbaka, därför var detta den optimala datorn för mig. Skärmen är mindre än på min förra dator och just nu håller jag på och vänjer mig men jag tror att detta kommer bli bra, alla som har den här datorn har sagt att man efter ett tag med denna skönhet inte för allt i världen kan förstå varför man behöver större dator, det känns lovande! Jag tror att den här skönheten kommer att få följa med mig på många äventyr i framtiden, skola, jobb, praktik och uppsatser.
--------------
Hoppas förövrigt att alla har en bra helg! Själv spenderar jag helgen på jobbet, men det känns skönt att åter vara aktiverad efter en lång semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0