Imorgon är en annan dag

Har haft ett par riktigt dåliga dagar.. Jag är en extrem känslomänniska och ibland kan fruktansvärt små saker som jag inte själv är medveten om, rucka hela mig ur fokus. Dom dagarna när det händer så blir jag trött, seg, får ont i kroppen och lusten till att göra någonting överhuvudtaget den finns liksom inte. Nu har jag haft ett par dagar då det känts precis såhär och allt jag vill göra är att ligga med fötterna mot väggen och stirra rakt upp i taket, dagarna i ända. Jag ber till den som hör mig och som besitter kraften att kunna göra något åt det att SNÄLLA låt dessa dåliga dagar vara slut imorgon när jag vaknar. Tyvärr så tror jag ju inte på något annat än att varje människa själv måste styra och bestämma över sitt eget liv med järnhand, så jag antar att det är dags att ta kontroll igen. Jag tänker börja med att drömma mig bort i böckernas värld, imorgon är en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0